Üzletszabályzat

Jelen Üzletszabályzat Vásárló által történő elfogadása a webwebáruház igénybevételének előfeltétele.
A feltételek elfogadásának minősül, ha a Vásárló rendel.

1. Céginformációk

A webáruház üzemeltetője:

Vitaminkosár Kft.
Székhely: 2030 Érd, Dercefű u. 5.
Cégjegyzékszám: 13-09-079017
Adószám: 12359356-2-13
Bankszámlaszám:11944447-064445210-10000001

Elérhetőség:

VitaminKosár Kft.
1117 Budapest Nádorliget u. 7/C VI. 612
Telefon: +36 (1) 209-1084
Fax: +36 (1) 209-5772

2. Az Üzletszabályzat hatálya, tárgya

VitaminKosár Kft. fenntartja a jogot, hogy az Üzletszabályzatot részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az Üzletszabályzat és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. Az Üzletszabályzat mindaddig hatályban marad, amíg a VitaminKosár Kft. a webwebáruházat biztosítja.

Az Üzletszabályzat mint szerződés tárgya a VitaminKosár Kft. webáruházában (www.vitaminkosar /webshop) megjelenített valamennyi termék. A termékek tulajdonságait, jellemzőit az termékhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg a Vásárló.

3. Regisztráció

A VitaminKosár Kft. webáruházában való böngészéshez, a szöveges tartalmak vagy a termékek megtekintéséhez és kosárba helyezéséhez nem szükséges a regisztráció.

A VitaminKosár Kft. webáruházában regisztrált felhasználók, illetve olyan felhasználók vásárolhatnak, akik a vásárlással egyidőben regisztrálnak. A regisztráció és a hozzá kapcsolódó adatszolgáltatás önkéntes. Az adatok helyessége bármikor ellenőrizhető és módosítható jóváhagyás előtt.

A bejelentkezéshez szükséges jelszót  a Vásárló választja. Ez a jelszó a belépés után bármikor módosítható a „Beállításaim” menüpont alatt.

Az VitaminKosár Kft. a megadott adatokat bizalmasan és biztonságosan, az adatvédelmi jogszabályok szigorú betartásával kezeli, azokat harmadik félnek nem adja ki, és biztonságosan tárolja.

A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges regisztráció során a VitaminKosár Kft. a következő adatokat rögzíti a Vásárlóról: a Vásárló Felhasználóneve, Jelszava, Vezeték- és Keresztneve, Címe (Utca, házszám, Irányítószám, Város), E-mail, Telefon, Észrevétel.

A megrendelt áruk kiszállítása érdekében a VitaminKosár Kft. a következő adatokat bocsátja a futárszolgálat rendelkezésére: a Vásárló Vezeték- és Keresztneve, Címe, a megrendelés összege, Telefon, E-mail. A megadott személyes adatainak törlését a Vásárló bármikor kérheti a VitaminKosár Kft. elérhetőségeinek bármelyikén.

4. Törzsvásárlói program

A VitaminKosár kft. törzsvásárlói programja kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosít a VitaminKosár Kft. webshopjában az állandó és hűséges vásárlói számára.
A törzsvásárlói programhoz való csatlakozás feltétele a törzsvásárlói limit – 30.000 Ft. – elérése, amely több vásárlás összértékével is elérhető. A limit elérésével a Vásárló automatikusan a VitaminKosár Kft. törzsvásárlójává válik.
A törzsvevői kedvezmény érvényesítéséhez minden alkalommal szükséges a webshop regisztráltként való használata.
A VitaminKosár Kft. garantálja, hogy a megadott adatokat kizárólag a törzsvevői rendszerhez használja, azokat harmadik félnek semmilyen körülmények között nem adja ki. Kérésre a megadott adatok részben vagy egészben törölhetők.
A VitaminKosár Kft. fenntartja a jogot, hogy a törzsvásárlói programot bármikor visszavonhassa, az aktuális szabályokon, kedvezményeken változtathasson.
A törzsvásárlói program által nyújtott kedvezmény használatával a vásárló igazolja, hogy ismeri a VitaminKosár Kft. törzsvevői rendszer szabályzatát és annak minden pontját elfogadja.

5. A rendelés menete

Az VitaminKosár Kft. webáruházban a termék mellett megjelentetett árak bruttó árak, melyek már az általános forgalmi adót is tartalmazzák. A4z árak egy darab termékre vonatkoznak. A termékek mellett szereplő vételárak biztosan nem változnak meg a megrendelés leadása és az termékek kézhezvétele közötti időszakban, a vásárló tehát azt az árat fizeti, amelyet megrendeléskor lát az oldalon.

Az adott termék megvásárlását a kosárba helyezve lehet kezdeményezni. Minden termék, amit betett a kosarába addig marad ott, amíg ki nem törli belőle, vagy meg nem rendeli. Kosara tartalmát bármikor ellenőrizheti, módosíthatja, vagy megrendelheti.

Kosara tartalmának ellenőrzése után, megrendeléshez kattintson a „Tovább a pénztárhoz >>” gombra, amely a Pénztár oldalra viszi Önt. Ezen az oldalon a rendeléshez szükséges további adatokat kell megadnia:

  • Vezetéknév
  • Keresztnév
  • Utca, házszám
  • Irányítószám
  • Város
  • Email
  • Telefon
  • Észrevételek

Amennyiben korábban már vásárolt az VitaminKosár Kft. webáruházában, és felhasználónevével és jelszavával belép az oldalon, úgy a fenti adatok automatikusan megjelennek a „Pénztár” oldalon.

A rendszer a szállítási költséget automatikusan hozzászámolja a rendelés összegéhez. Ezt ellenőrizheti a „Rendelés végösszege” sorban. A folytatáshoz tovább kell kattintani a „Megrendelés elküldése >>” gombra.

A webáruház a beérkező megrendelésekre automatikus visszajelzést küld felhasználva a regisztráció során megadott e-mail címet.
Amennyiben rendelése feldolgozásra került, úgy a rendszer egy újabb visszajelzéssel értesíti Önt arról, hogy várhatja a futárszolgálatot, vagy személyes átvétel esetén átveheti a megrendelt terméket.

A Vásárló köteles a webáruházban megrendelt és a megadott címre kiszállított termék átvételével egyidejűleg, a VitaminKosár Kft. által küldött számlán feltüntetett összesített vételárat és szállítási költséget készpénzben a kézbesítő futárnak, vagy személyes átvétel esetén a számlán feltüntetett összesített vételárat készpénzben a VitaminKosár Kft. részére kifizetni.

6. Szállítási és fizetési feltételek

A Vásárló két szállítási mód közül választhat:

a) Szállítás futárszolgálattal:

A VitaminKosár Kft. a megrendelt termék(ek)et utánvétes küldeményként a GLS futárszolgálattal juttatja el a Vásárlóhoz, a Vásárlónak a megrendelt termék(ek) árát és a szállítási költséget átvételkor kell kifizetni a futárnak egy összegben. A szállítási költség 1.199,– Ft/ szállítási cím/alkalom. A szállítási idő a megrendelés leadását követő naptól kezdődően legkésőbb 2-7 munkanap. A GLS futárszolgálat a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. Ha a Vásárló ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet vagy olyan egyéb címet megadni, amelyen munkaidőben megtalálható.

Amennyiben a futárszolgálat a termék átadását nem tudja teljesíteni úgy a csomagról értesítést hagy, és egy új, egyeztetett időpontban újból megkísérli a kiszállítást. Amennyiben a terméket másodszor sem sikerül kiszállítani, a terméket visszaszállítja a VitaminKosár Kft.-hez.

Vásárló köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés a termék átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

A Vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vásárlót terhelik. Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a VitaminKosár Kft.-t kártérítési kötelezettség nem terheli.

b) Személyes átvétel:

A webáruházban megrendelt termék(ek)et a Vásárló személyesen veheti át hétfőn, kedden, szerdán, csütörtökön 8-16 óra között, pénteken 8-12 óra között az 1117 Budapest, Nádorliget u. 7/c. szám alatt (86-os kaputelefon).
Ebben az esetben szállítási költséget nem fizet a vásárló.
A protexin.hu webshopban megrendelt termékeket csak ezen a címen tudják díjmentesen átvenni.

7. A vásárlástól való elállás joga

A Vásárló a megrendeléstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Ennek keretében a megrendelt termék(ek)et a VitaminKosár Kft. részére hiánytalanul az eredeti csomagolásban vissza kell küldenie. Az elállásra nyitva álló 14 munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a Vásárló a csomagot átvette.

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: VitaminKosár Kft. 1117 Budapest, Nádorliget u. 7/C. , telefax: +36 (1) 209-5772

Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a visszaküldés költségei a Vásárlót terhelik, illetőleg a termék postai küldeményként nem küldhető vissza.

A VitaminKosár Kft. főszabályként haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a kiszállítással összefüggésben felmerült költségeket is. Azonban a VitaminKosár Kft. fenntartja magának azt a jogot, hogy alkalmazza a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 23. (4) bekezdését, ami alapján a VitaminKosár Kft. mindaddig visszatartja a vásárlónak visszajáró összeget, amíg a vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A VitaminKosár Kft. a vásárlónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A vásárló kifejezett beleegyezése alapján a VitaminKosár Kft. a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat. Ha a vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a VitaminKosár Kft nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

A Vásárló nem élhet elállási jogával, ha a visszaszolgáltatott termék felbontott, sérült, hiányos csomagolású. A vásárló a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. A termékben okozott értékcsökkenés megtérítését a VitaminKosár Kft. követelheti a Vásárlótól.

8. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás, garancia

A VitaminKosár Kft. jótáll azért, hogy az általa vagy alvállalkozói által az Üzletszabályzat keretén belül szállított termék(ek) szerződésben meghatározott tulajdonságokkal rendelkezzenek. A VitaminKosár Kft. felelős azért, hogy a garanciális feltételekben meghatározott szavatossági, illetve jótállási kötelezettségeit késedelem nélkül a saját költségére orvosolja.

a; Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a VitaminKosár Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a VitaminKosár Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

b; Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

c; Jótállás

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?10

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az a. és a b. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

9. Panaszkezelés

Amennyiben a termékekkel illetőleg az eladói szolgáltatással összefüggésben a Vásárlónak panasza merül fel, úgy azt a vitaminkosar.hu honlapon, a Kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikére, illetőleg a VitaminKosár Kft. levelezési címére is megküldheti. A beérkező panaszokat a VitaminKosár Kft. a beérkezésük sorrendjében, legkésőbb 30 (harminc) napon belül vizsgálja ki, majd a panasz közlésével egyező módon értesíti a Vásárlót a vizsgálat eredményéről. A panasz elutasítása esetén a Vásárló a felügyeleti szervekhez vagy a bírósághoz fordulhat.

10. Felelősségkorlátozás

Az VitaminKosár Kft. webáruházán keresztül történő vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A felhasználó, illetve Vásárló tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről.

Az VitaminKosár Kft. nem felel a vis maiorból eredő, vagy egyéb, az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért, ideértve, de nem kizárólagosan a

  • a weboldal használatából, vagy üzemzavarából
  • az adatok bárki által történő megváltoztatásából
  • az információtovábbítási késedelemből adódó
  • vírusok okozta
  • szoftverhibából, internetes hálózat hibájából, egyéb technikai jellegű hibából eredő
  • vonal, vagy rendszerhibából adódó
  • a beszállítótól származó téves információkból eredő károkért.

Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvéről szóló 2013. évi V. törvény, Ektv. valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm rendelet szabályai az irányadóak.

Jó vásárlást kívánunk, köszönjük, hogy a Protexint választja!

Összes termék megtekintése ...

Partner patikák

Összegyűjtöttük referencia patikáinkat, melyekben biztosan megtalálhatja termékeinket!

Anyának lenni jó Apának lenni jó Védőnők Proxi Teknős